ångrat mig!

Det är mindre än 6 månader kvar till vårt bröllop!
Allt känns så bra! Allt är det fortfarande rätsida på, inget som har gått snett som inte har gått o åtgärda! Det känns för bra för att vara sant!
Känns som att allt dumt kommer att ske precis innan dagen! Nä så ska jag inte tänka! Allt kommer att gå bra, eftersom att jag planerar allt i minsta detalj, minsta färg och förutsätter problemen innan de uppstår så BORDE allt gå som på räls!
Har dock ändrat mig om graveringen på ringarnas utsida... Det ska nog stå Patric ♦ 2010 02 20 mycket nollor o tvåor blir det!
Poängen med det är att FÖR EVIGT ser ut i mina tankar som en helt vanlig tonårsring som man kan köpa på typ Glitter... nä det ska va one of a kind- ring! Och mellan siffrorna i datumet kan jag varje årsdag av bröllpet få en ny diamant ingraverad!
Ja det kommer att bli bra!

Kommentarer
Postat av: The Wedding 2012 - By Alisa Gonzalez

Sv: ååh så roligt att det finns en blogg till i bröllopsplaner:D Ska följa er med:) Grattis, det är inte mycket kvar för er!:) Ett vinterbröllop?:) Gud så mysigt, alltid varit en dröm för mig. Hoppas ni får massa snö:D

2009-08-23 @ 11:06:33
URL: http://thewedding2012.se
Postat av: Bröllopsbloggen

Härligt att ha datumen utanpå, kan va jättefint så länge det inte slit ut och tynar bort?



ha en toppendag

2009-08-23 @ 11:26:04
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0