Dessa prylar...

köpte jag på IKEA när vi var där....

IRIS servett, 4-pack 19kr. Köpte 72st servetter. Bra o ha till alla framtida fester oxå!

KNOPPA lakan, 25kr/st. Köpte 20 st och ska använda dessa som bordsdukar! Perfekta o billiga!

Jag ska ljus, vita ljus som bordsdekorationer, därför köpte jag HEMSJÖ blockljus 4-pack 19kr. Jag köpte 5st 4-pack!

Och jag gillar ju variation så jag köpte oxå FENOMEN blockljus set om 5 för 59kr. och jag köpte 5st 5-pack! Jag ska räkna lite på detta o se om dessa ljus räcker eller om jag vill ha ännu fler!

SNÄRTIG vas som jag köpte 20st av, ska dock inte använda som vas utan som vinkaraffer... Vi ska nämligen till Tyskland jag o syrran o köpa alkoholen till festen så det blir Bag-in-box vin som ska hällas upp i dessa karaffer o bjudas på under middagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0