Mitt första...

bröllops-missöde hände igår.... Slöjan var trasig då jag öppnade den. Piggarna på kammen var borta, eller iaf 5st av dem. Tre fanns i påsen men två fanns ingenstans. Vilket betyder att någon på Haléns har alltså kastat i slöjan i påsen trasig o sen tejpat ihop o sen lagt den i ytterliggare en påse o postat till mig! Får man göra så? De e ju liksom inget vanligt paket... det är ju förmodligen en slöja man ska ha på sitt livs viktigaste dag! Det måsta ha vart nån som va djävulskt avundsjuk! Anti bröllops gubbe/kärring!
Jag ringde upp företaget o berättade nästan allt detta (inte det sista om avundsjukan) men jag berättade min slutsats om att den måste ha vart trasig redan då de paketerade den i påsen. Hon lovade o skicka mej en ny o jag skulle returnera den trasiga (så nån annan kan få den då eller???) Surkärring va hon me! Inte alls karismatisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0