78 dagar kvar nu

Jag har vart så dålig på att uppdater min bröllopsblogg! Men bröllopet är fortfarande på och det är mindre än 80 dagar kvar, 78 för o va exakt!
Det har gått otroligt fort, när jag börja skriva i bloggen så var det drygt 8 månader kvar. Det har hänt mycket under dessa månader, både bra o dåliga saker. Det mesta är klart, maten ska ännu inhandlas men det görs ju de sista dagarna innan dagen! Märtas hår accesoarer, ett par skor till henne, klänningen till henne sys just nu i denna stund. Det ska ju inhandlas sånt som blommor oxå, till buketterna o corsagerna. Mitt hår och makeup ska fixas... ja det är en del kvar men inget jag kan fixa nu utan det blir sen senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0