Smärt o smidigt!

Jag provade min brudklänning igår och den satt perfekt! En stor sten släppte fr bröstet eftersom den är en storlek för liten o jag har ju ätit en massa gott nu under julen. Jag var skraj att jag inte skulle komma i den men så var det ju inte! Skönt!
Nu i veckan ska jag börja sola oxå. Vill inte det egentligen för jag har ju blivit vuxen o skraj för cancer! Det är så otroligt många som drabbas av hudcancer o varför utmana ödet? Men jag tror faktiskt i grund o botten att ett par gånger under två månader ska va rätt riskfritt, peppar peppar!
Ja det är mindre än 2 månader kvar nu! Helt otroligt!
Fick ett tilskott av cash nu under julhelgen så jag funderar på om man ska ta en riktigt florist till buketterna ändå... och kanske beställa tid hos frisören o skaffa lite extensions till håret?! Ja varför inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0