Listan o d som blir över??

Har kollat runt lite på IKEA nu och gjort en inköpslista på vad som ska handlas när vi väl kommer dit. Dock e det lite svårt med tanke på att jag inte vet exakt hur många som kan tänkas komma på bröllopet! Jag vet ju på ett ungefär... 87 st blir bjudna men det kan gå bort ett eller två bord i slutändan. Och det gör stor skillnad!
Men om det nu blir allihopen så räknar jag på 14st bord som blir ett E-formatering på! Sen blir det minst 2-3bord till maten, 1bord till tårtan o efterrätterna, 1 bord till baren... har säkert glömt nåt bord nu...
Men iaf listan som jag har gjort blir lite knepig o beräkna då det kan försvinna 2bord fr sittplatserna o då står jag helt plötsligt med en massa tjafs över. Tänkte oxå på det att vad ska jag göra av me alla prylar efteråt? Ska man be gästerna plocka me sig lte karaffer o servetter o kanske en duk när de lämnar festen?? Ha ha ha, vilken syn!
Om inte annat har man en jäkla massa presenter framöver till folk!
En sisådär 15 vattenkannor o en 15st karaffer!
Ett senare problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0