Klar

Inbjudningarna är klara o strax dimper de kanske ner i din brevlåda?!
De såg ju bättre ut i förrgår än de gör idag! Tyvär finns det ingen raderar knapp på skrivaren så man kan ta bort en del av texten på inbjudningarna o ändra till nåt annat! Nä så jag fick istället klippa o klistra o sen skriva över! Men det känns bättre så här iaf! Det är liksom bättre att man håller i arbetet med bröllopet själv! Då har jag full koll och slipper fråga o höra efter osåvidare!
Som många vet så e jag en sån som måste ha järnkoll på allt själv... finns ju inte många jag litar på o de minskar ju oxå för var dag som går så nu slipper jag delegera arbetet på så vis!
Toastmastern är ju fortfarande densamme men det kommer att bli ändringar på allt annat!
Mitt bröllop, mina regler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0