Kortslutning snart!

Jag har rätt mycket i skallen just nu, exakta 30 dagar kvar till bröllopet idag o paniken stegrar sig om vart annat! Hur vill jag egentligen ha det i dekorationer o dylikt? Vill jag ha vitt? Silver? Svart? Vill jag verkligen ha svarta placeringskort på den vita duken? Vill jag verkligen ha speglar under de vita ljusen? Ballonger, nä inte ballonger, jo ballonger?! Ni ser ju själva hur hjärnan jobbar på högvarv just nu! Håret, makeupen, buketterna, passa tider, springa i butiker, prova kläder, ungarnas kläder, matchar sambons skjorta med resten, corsager... HÖGVARV! Endast EN liten futtig månad kvar! Hur kunde plötsligt tiden gå så FORT?!
Hur ska jag ha håret? Som jag har tänkt eller ska min kompis som utbildar sig till hårfriserare/stylist få göra nåt avancerat? Men herregud!
Snart dags o sluta tänka innan hjärnan tiltar o brinner upp utav kortslutningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0