Helt plötsligt blev jag jätte kär i Björn Borg skor!
Kollade runt på nätet på olika alternativ och fastna för ett par enkla med en stor text på sidan.
Kollade tradera, la bud på en del.
Men jag gillar fan inte tradera!
Jag vill beställa, köpa o få hem direkt liksom, jag vill inte sitta o vänta på att dagarna ska glida fram o sen se om man kan brottas med andra människor om dem.
OM man har tid o tur så vinner man dem.
Sen ska man vänta yterliggare ett par dagar på att personen ska få tummen ur o skicka grejerna o sen när man äntligen får dem så lever dem ALDRIG upp till förväntningarna ändå!

Nä jag vill ha nytt!

Iaf så la jag ner tradera o började googla jag efter olika butiker som säljer skor av märket Björn Borg o jäklar, dem är inte billiga! Jag vill ju ha fler än ett par liksom...
Då började jag googla på pricerunner på olika priser.
Oj, det fanns ju fler butiker än dem jag hittade!
OJ det fanns ju en butik som heter Sportamore.
OJOJOJ, dem har värsta rabatten på just dem jag vill ha!!
Jippi jag kan köpa tre för samma pris som ett par, eller ja nästan, nu valde jag dem lite billigare så jag fick 2 par för samma pris som ett par... låter krångligt...? Jo!
Jag beställde dessa 2 iaf!

Tack för din beställning av:

Art. NrTillverkare, ProduktPris
145548   699,00 SEK
145533   699,00 SEK
Totalt 1398,00 SEK
REA -360,00 SEK
Rea -360,00 SEK
Totalt 678,00 SEK
Varav Moms 25% 135,60 SEK

 

Så ser beställningen ut, men se rabatten! Halva priset, vilket flyt man har ibland!

 

Kommentera

Publiceras ej